Sunday, January 10, 2010

ရွင္ေဂါတာမသည္ သူ၏အမ်ိဳး အဇာတသတ္မင္းသားကို မေကာင္းေသာ အၾကံေပးသည္.

ရွင္ေဂါတမသည္ ၀ါႏွစ္ဆယ္ေျမာက္တြင္။ ဂိဇၨကုဋ္ေတာင္မွာ သီတင္းသံုးေနစဥ္ အခါ။ ေက်ာင္းဒယကာ ျဖစ္ေသာ ဗိမၼိသာရမင္းၾကီးသားေတာ္ အဇာတသတ္ မင္းသည္၊ ေ၀သာလီျပည္ကို၊ တိုက္ဖ်က္လုယူမည္ဟုအၾကံအစည္ ျပဳလုပ္ေသာအခါတြင္၊ ေတာ္မည္၊ မေတာ္မည္ကိုသိလို၍၊ မိမိမင္းတိုင္ပင္ အမတ္ျဖစ္ေသာ၊ ၀ႆကာရပုဏၰားအား ေစလြတ္ေစကာေမးေသာအခါ၊ ရွင္ေဂါတမသည္၊ အဇာတသတ္မင္းသားအား၊ မတရားေသာအမႈကို မျပဳေစရန္၊ တရားေရေအး အျမိဳက္ေဆးကို တိုက္ေကၽြးသင့္ ပါလွ်င္ႏွင့္၊ အဇာတသတ္မင္းကို တိုက္ေကၽြးမျမစ္တားသည့္ အျပင္၊ ၎ေ၀သာလီျပည္ကို အဇာတသတ္မင္းသည္၊ သတိမထားဘဲ တိုက္မည္ကို စိုးေသာေၾကာင့္။ သတိထား၍ ေ၀သာလီျပည္ကို တိုက္ေစရန္၊ ပရိယာယ္ ဥပါယ္တံမ်ဥ္ျဖင့္၊ ၀ႆသာရပုဏၰားအား မွာၾကားလိုက္သည္မွာ၊ ေ၀သာလီျပည္ လိစၧ၀ီျပည္သား၊ မင္းအေပါင္းတို႔သည္၊ အစည္းအေ၀းႏွင့္တကြ တညီတညြတ္တည္း ရွိၾကကုန္၏၊ ထို႔ေၾကာင့္၊ ၎လိစၧ၀ီမင္းတို႔ကိုအဇာတသတ္သည္၊ ျဖားေယာင္း ေသြးေဆာင္၍ ထိုမင္းတို႔၏ အစည္းအေ၀းကိုပ်က္ျပားေစရန္၊ ေရွးဦးစြာမျပဳပါက၊ ၎နည္းမွအပ၊ အဘယ္ စစ္လက္နစ္ႏွင့္ မျဖိဳခြင္းႏိုင္ေပ ဟူ၍ ရွင္ေတာ္ေဂါတမက ေျဖၾကားေလ၏၊ ထိုစကားကို ၀ႆကပုဏၰားသည္။ အဇာတသတ္မင္းသား အားၾကား ေလွ်ာက္ေလလွ်င္၊ အဇာတသတ္မင္းသည္၊ ၀ႆကပုဏၰားႏွင့္ တိုင္ပင္ၿပီးလွ်င္။ ၎မင္းသားတို႔၏ အစည္းအေ၀းကို ပ်က္ျပားေစရန္၊ ရွင္ေတာ္ေဂါတမ အၾကံေပးသည့္အတိုင္း ၀ႆကပုဏၰားကို ေစလြတ္၍။ လိစၧ၀ီမင္းသား တို႔အား ပရိယာယ္ ျပဳေစ၍ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ စကားတို႔ျဖင့္၊ တေယာက္တျခားစီ ဂံုးေခ်ာေျပာေသာအခါမင္းသား တို႔သည္ အစည္းအေ၀း ပ်က္၍။ မညီမၫြတ္ မသင့္မသင့္ရွိေသာ အခါ။ အဇာတသတ္မင္းသားသည္၊ ၎ေ၀သာလီျပည္ကို လက္ရႏိုင္ငံအျဖစ္ အျမန္သိမ္းေလ၏။ ရွင္ေဂါတမ၌။ ေမတၱာ၊ ကရုဏာ၊ သစၥာတရားတို႔ႏွင့္မျပည့္စံုသည္အျပင္ မေကာင္းေသာသူအား မေကာင္းေသာ အၾကံအစည္မ်ားကို ေပးတတ္သည္ကို၊ အထက္ပါအရာကို ေထာက္၍သိရေပသည္။ ထိုကဲ့သို႔အဇာတသတ္မင္းအား ရွင္ေဂါတမအၾကံ ေပးေသာအရာသည္၊ ၀စီဒုစရိုက္ေလးပါးတို႔တြင္ မုသာ၀ါဒကံ၏ အဂၤါေျမာက္ေလသည္ဟု၊ ဗုဒၶဘာသာဓမၼနိယာမ တရားအတိုင္း ေကာက္ယူရေပလိမ့္မည္၊ ေကာက္ယူပံုကား။ မုသာ၀ါေဒါတိ၊ မုသာ၀ါဒကံဟူသည္ကား၊ ၀သံ၀ါဒနပုေရာကၡာရႆ၊ ခၽြတ္ယြင္းေစျခင္းအလို႔ငွာ အလိုရွိေသာသူ၏၊ အတၱအဥၥနကာ၊ အက်ိဳးစီးပြားကို ဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ၊ ကာယ၀စီပေရာက၊ သမုဌာပိကာ၊ ကိုယ္ပေယာဂ၊ ႏႈတ္ပေယာဂကို ျဖစ္ေစတတ္ေသာ၊ အကုသလေစတနာ၊ အကုသိုလ္ ေစတနာသည္၊ မုသာ၀ါေဒါနာမ၊ မုသာ၀ါဒမည္၏၊ ေသာ၊ ထိုမုသာ၀ါဒသည္၊ ပရႆ၊ သူတပါး၏၊ အတၱအဥၥန ေတာေယ၀၊ အက်ိဳးစီးပြားကို ဖ်က္ဆီးေသာ္သာလွ်င္၊ ကမၼပေဌာ၊ ကမၼပဌေျမာက္၏၊ ဤသို႔ပိဋကတ္၊ ၀ိနည္း၊ သိကၡာပုဒ္တို႔တြင္ ျပဆိုေသာေၾကာင့္၊ ရွင္ေတာ္ေဂါတမသည္၊ မုသာ၀ါဒကံႏွင့္ မလြတ္ဟုဆိုဖြယ္ရန္ ရွိေလသည္။