Saturday, January 16, 2010

ပိဋကတ္ သံုးပံု ဟူ၍အမည္တြင္သည္ကိုျပျခင္းအေၾကာင္း (သို႔) အားရႊီး သုိင္းက်မ္း ျဖစ္ေပၚလာျခင္းအေၾကာင္းရင္း

ေဂါတာမ(ကုလား) ေသျပီးေနာက္ ႏွစ္ေပါင္း ၁၅၀၀ ျပည့္ေသာအခါ။ သု၀ဏၰဘုမၼိတိုင္း။ သထံုျပည္ကို အစိုးရေသာ။ (ဤသထံုျပည္ကို သူေတာင္းစား လိမ္စား ဘုန္းၾကီးA bomb က ယိုးဒယားႏိူင္ငံ ဇင္းမယ္ျမိဳ ႔ လို႔ လည္း ေျပာခ်င္တယ္ အင္ဒိုနီးရွားလို႔လည္း ေျပာခ်င္တယ္ ရတယ္ သူအဆင္ေျပတဲ႔ေနရာေပါ့)

မႏူဟာမင္းလက္ထက္။ တလိုင္းရဟန္းတ႔ိုသည္။ ယခုျမန္မာ ရဟန္း၊ ရွင္လူတို႔သည္။ ကံဒြါယ ကြဲျပားၾကသည္နည္းတူ။ တလိုင္း ရဟန္း၊ ရွင္လူတိ႔ု့သည္လည္း။ အယူ၀ါဒ ကြဲျပားၾက၍။ ၀ိ၀ါဒအဓိကရုဏ္းျဖစ္ၾကေသာအခါ။

မႏူဟာမင္းသည္။ ဤအမႈကို ေျပျငိမ္းေစျခင္းငွာ။ မူးမတ္တို႔ႏွင္႔ တိုင္ပင္၍ မိမိနိူင္ငံေတာ္အတြင္းရွိေသာ။ က်မ္းစာအမ်ားတ႔ိုကို စုသိမ္းေစျပီးလွ်င္။ ရွင္ဗုဒၶေဃာသ မွစ၍ ဆင္းသက္ဆက္ႏြယ္ေသာ ရဟန္းဆရာတိုု ့စီရင္ေရးသားထားခဲ့ေသာ က်မ္းဂန္တိုု႔ႏွင့္ တိုက္ေစၾကရမည္။ ၎ရဟန္းဆရာတိုု႔ စီရင္ေရးသားခဲ့ေသာ က်မ္းဂန္တိုု႔ႏွင္႔ အယူအဆ ၀ါဒကြဲျပားျခင္းမရွိရ။

ကြဲျပားမညီညြတ္ေသာ က်မ္းဂန္တ႔ိုကို သုတ္သင္ပယ္ရွင္းရမည္ ဟူ၍ အမိန့္ေတာ္ ထုတ္ျပန္ေသာအခါ။ မူးမတ္အစရွိေသာျမိဳ့ခ်ဳပ္။ ျမိဳ႔အုပ္တို႔သည္။ အရပ္ရပ္၌ ရွိေသာက်မ္းဂန္တို႔ကို စုသိမ္းျပီးလွ်င္။ အမိန႔္ေတာ္ ရွိသည့္အတိုင္း။ တိုက္ၾကည္ေစ၍။ အဓိပၸါယ္တူရာ။ က်မ္းရင့္။ က်မ္းႏု။ က်မ္းလတ္။ သံုးစု ၊ သံုးပံု ေရြးခ်ယ္စီရင္ ေစျပီးလွ်င္။ မဟာနာမ္မင္းလက္ထက္က။

ရွင္အာနႏၵာေရးသားထားခဲ့ေသာ။ အဘိဓမၼာ ၇ က်မ္း ႏွင့္ တကြ ၎ က်မ္းသေဘာကို အမွီျပဳ ၍။ အက်ယ္ဖြင့္ျပေရးသားထားေသာ အဠကထာ။ ဋီကာ။ အႏု။ မဓု။ လက္သန္း။ ဂ႑ိေယာဇနာ အစရွိေသာ က်မ္းတိုု ့ကိုအဘိဓမၼာ ၇ က်မ္း၏အဂၤါနိကာယ္ဟု ေရတြက္ေပါင္း၍။ မ်ားေသာအျပားရွိေသာ အရာတ႔ိုကို သမၸိေ႑တိေပါင္း၏ ။ ။ထို႔ေနာက္မွေတာ့ ပိဋကတ္ သံုးပံု ဟူ၍ ေခၚဆုိၾကသည္။